Mar. 30, 2013

Vilken underbar dag! Vid kl 10 åkte jag och Emma till bydalen där vi mötte Kim, Teo och Simon. Vi var och åkte slalom överallt och ingenstans, hit och dit och upp och ner. Hade super kul hela dagen! Men klockan 4 var det nog och Micke kom och hämta mig och Emma. När vi kom hem bastade och duschade vi och när vi var klar väntade en god middag. Nu ligger jag i soffan och kollar på Harty Potter.

Sol

Det har varit otroligt skönt väder idag. När vi kom fram till stugan satt vi oss alla ute och sola fram till middagen nästan. Åt super god mat och efter det kollade vi på tv. Fan va vissa är dålig på att dansa alltså ;p hade tänkt att sova nu och kliva upp tidigt och åka lite slalom. Godnatt

packa

Godmorgon!
Uppe med tuppen idag konstigt nog. Igår var jag på skolan en timme och åkte direkt till gymmet efteråt. Tog sen en promenad och mötte Emma och Kim. Vi gick hem till pappa och åt lunch. Senare åkte jag och Ida ner på stan och kikade lite innan jag skulle på ungdomsmottagningen. På kvällen var jag och Elin med ett härligt gäng grabbar och drack lite. När dom skulle dra på krogen gick vi till Erica och var med henne, Silivija, Samanta och Petter. Hade super roligt hela kvällen men åkte hem tidigt. Nu ska jag packa de sista och sen åker vi till stugan över helgen.

Tidigt

Ligger här i sängen och kan inte somna om. Börjar inte först kl 10 så vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Igår blev en riktigt härlig kväll. Jag och Emma var och solade 1 timme innan vi träffade Kim och Teo. Vi var på gårn en snabbis och sen gick vi hem till Teo och kollade på fotboll. Sjukt dålig match.

träna

Äntligen hemma efter en dag me träning. Klev upp 7 imorse och åt frukost och drog sen 1,5 timme senare och träna. Var på gymmet lite mer än 1 timme och efter det gick jag hem och bytte om och gick ut på en pw. Gick bort till blåcenter där Emma har praktik och när hon hade elunch gick vi hem till pappa och åt lunch. Efter det fortsatte jag ner mot stan och sen hem. Hur skönt väder som helst idag för en promenad. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Gossip girl tills det är middag.

stugan

Och eftersom jag har lite tråkigt... http://ask.fm/hannagoden

ont här. ont där.

En till måndag. En vecka kvar innan det är lov igen.
Var på praktiken idag och kämpade mig igenom dagen med en jävla huvudvärk + lite mensvärk på det. Så fort jag slutade åkte jag hem och la mig i soffan och väntade på middag. Så fort jag och mamma hade ätit klart så skjutsade hon ner mig på stan så att jag kunde lämna tbx ett par shorts jag köpte i stockholm och efter det åkte jag till pappa och var med han, Emma och Kim resten av kvällen. Nu ska jag ladda ner säsong 4 av gossip girl och kolla på nått avsnitt.

Hemma

Vi fortsatte lördagen med film och senare så badade Emma, Elin och Kim medans jag kollade på tv.
Idag klev vi upp klockan 7 och åkte iväg och fiskade. Kim fick 2 fiskar men sen var d helt dött. Vi åkte hem tidigt och jag sov hela vägen hem. Nu ligger jag hemma hos pappa i soffan och kollar på gossip girl. Ska snart åka till Jacob.

Stugan

Torsdag.
Var ledig så var hemma och sov halva dagen. Senare var jag och Elin hem till hennes mamma. Elin fixade naglarna och sen åt vi middag. På kvällen var vi ut och åkte lite bil med Marcus. Vi var till torvalla en sväng och träffade Emma och Kim innan vi åkte hem. Jag gick till Jacob och kolla film och sov där.
Fredag.
Vaknade ganska sent och gick förbi på dagis och hämtade mina utekläder jag hade där och tog sen bussen till odensala. Var och kollade på amerikansk fotboll i öphallen med Emma, Kim och Teo. Storsjöskolan vann! Vid 4 kom pappa och hämtade mig, Emma, Kim, Elin och Greta. Började åka upp mot stugan och tog ett litet stopp i Strömsund där vi åt middag och handlade lite gott till kvällen. Vi kom fram runt 9 och då la vi oss i soffan och kolla på tv.
Lördag.
Klev upp tidigt och åkte iväg på skotrarna och fiska lite. Fick dock ingen fisk men de va skönt att va ute lite. Just nu ligger vi och kollar på film efter att ha tryckt i oss massa fika.

seg

Vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder på de jag köpte i stockholm men så blir det tyvärr inte. Är lat och har inte tid att ta massa bilder så kan ist skriva va jag köpte. Underkläder, linnen, shorts, tröja, nagellack. väska typ.
Igår var jag iaf på skolan 1 timme. Känns så kul att kliva upp för att ha 1 lektion... Jag och Elin tog en preomenad hem till hennes storasyster och var där ett tag innan jag tog bussen hem. Sov resten av dagen och på kvällen åkte jag till Jacob. Kolla film, åkte lite bil och va på Max typ.
Så idag har jag varit på praktiken. Har varit ute och lekt massa. När jag slutade gick jag hem till Jacob och va med han lite innan jag skulle hem och äta middag. Nu ikväll var jag till torvalla en sväng men åkte hem tidigt för jag var så trött och seg. Nu har jag precis kollat klart på de nya avsnittet av The following så nu ska jag sova.

home

Tänkte bara berätta att jag och Emma överlevde tågresan hem igår.
Imorn ska jag försöka lägga upp bilder på vad som handlades i Stockholm.
Idag har jag varit hemma från skolan. Är inte riktigt bra i magen än så tyckte att det var lika bra att stanna hemma. Jag och Emma var ner på stan en snabbis och köpte födelsedags present till mamma som fyllde 40 i lördags. Nu ikväll har jag varit med Jacob. Kollat film och sovit typ. Morfar kom sen och hämtade mig för vi skulle hämta mamma och Micke på flygplatsen. Dom har varit i prag. Nu ska jag sova godnatt.

Helvete

När vi kom fram igår åkte vi till mosters mans jobb. Åt lunch där och åkte sen hem. Eftersom Jonna fortfarande var i skolan så gick jag och Enma ut på lite äventyr. Shoppade lite också när vi ändå hittade butikerna. När Jonna hade slutat åkte vi in till stan och fikade lite. Åkte sen hem och åt middag. Blev sen tidig läggdags för oss som klev upp så tidigt. Redan vid 12 vaknade jag första gången och fick springa till toan. Åkt på nån jävla magsjuka. Var vaken hela natten och sprang fram och tbx mellan toan och sängen. Så bra tajming nu när man är i Stockholm. Har medt legat framför tvn idag och bara tagit det lugnt. Kände mig dock piggare senare så vi åkte till stan och shoppade lite. Nu tänkte jag och Emma sova lite innan middagen.

Stockholm

Godmorgon folket!
Hoppas ni har fått sovit längre än mig. Klev upp halv 5 imorse för att hinna duscha och packa det sista innan vi skulle åka till tågstationen. Just nu sitter jag och lillasyster och kollar på honey 2. Längtar tills vi kommer fram. Ska shoppa som en tok och mysa mkt med kusinen i helgen.

love

Åh va skönt att det bara blev 1 skoldag för mig den här veckan. Hade praktik + ett möte igår. Skulle egentligen varit på möte idag också men mamma är sjuk så vi kunde inte gå. Klockan 9 idag var jag på gymmet. Så jävla skönt att vara helt själv. Efter det har jag bara varit hemma och tagit det lungt, sovit mest del av tiden. Nu ska jag börja packa tills imorgon !

Önskar att de här var mitt barn!

Dag 16.

Dag 16 - Bild på dagens outfit.

Sjukling

Sjukt skönt att vara ledig! Men det kostiga är att jag kan aldrig sova länge när jag är ledig. Nått fel på mig kanske.
Var iallafall hemma nästan hela dagen för att ta hand om min lillasyster lite som är sjuk. Var iväg och tränade med William i nån timme men annars var jag bara hemma med henne. Lagade mat, kolla film osv. Nu ikväll var jag och Emma till torvalla. Kollade på Criminal Minds och så.

Following

Åh vad skönt det var att lägga sig i sin egna säng. Har inte sovit hemma sen torsdagen innan lovet.
Idag när jag vaknade hade jag typ ögoninflammation el nått. Kändes det som iallafall. Ville inte riksera att smitta barnen på dagis så stannade hemma. Har legat och kollat på film och tränat lite. Nu ikväll har jag och mamma börjat kolla på en serie som heter The following. Har sett ett avsnitt tidigare med Jacob och de verkade ganska bra så får hoppas att det är något jag orkar kolla på.

lovet

Eftersom jag har varit så tråkig och inte lagt upp nån bild under lovet så tänkte jag att jag kunde göra d nu.

Promenad

Härlig söndag det har varit. Började dagen med en mysig frukost och sen tog jag och Emma en lång promenad. Vi var först förbi hos Elin och träffade henne lite innan vi gick ner på stan och träffade Kim. Kika runt lite och åt lunch. När vi var klara kom Teo och hämtade oss så vi åkte till torvalla och där satt vi bara ute och solade. Nu ikv har jag och pappa lagat super god mat och kollat på tv. Mysmys! Imorn ska jag iväg på dagis igen så måste sova så jag har tillräckligt med energi! Godnatt.

Fljhöduek

Åh snart är lovet slut. Vill verkligen inte till skolan igen. Orkar inge mer.
Jag hade iaf en riktigt bra fredag. Tog mig en promenad i finvädret, färgade håret och va till frösön en snabbis. På kvällen samlades jag och brudarna hemma hos Elin. Drack lite och drog sen vidare till William där det var massa härligt folk. Jag och Frida åkte sen ner på stan och käka och sen hem.
Idag har jag varit med Jacob och Mimmi ett tag. Vi satt ute i finvädret och sen kolla vi film. Nu ikv har jag, Emma, Kim och pappa kollat på melodifestivalen och nu ligger jag här i soffan helt själv och kollar film medans dom spelar kort.

Shopping

Åh vad mysig dag jag har haft. Vaknade ganska tidigt och åt frukost tillsammans med Emma, Kim och pappa. Vi fick sen skjuts ner på stan där vi träffade Teo och gick runt och kikade lite. Jag tog och köpte mig en ny skinnjacka, en tröja och ett par solbrillor. Åt sen middag tillsammans med William på Oden. Tryckte lite pizza. Tog sen bussen till torvalla. Vi har myst till film och kollat på lite innebandy.

18 år

Fick skynda mig hem från Jacob idag för att fixa mig osv innan vi skulle iväg och äta middag och tårta hos min kusin Kalle som fyller 18 idag! Woop woop! Hade super trevlig och åt super god mat! Senare åkte jag till Elin och vi gick ut på lite festligheter såhär en onsdag. D va inte sånt drag kan man säga så åkte hem tidigt. Nu ska jag sova för imorn ska jag inte sova hela dagen utan tänkte gå en sväng på stan :)
Grattis till Marcus som också fyller 18 idag!

Godmorgon

Godmorgon!
Har nyss vaknat så ligger här i sängen och spelar mobilspel.
Igår efter att jag hade sovit hela eftermiddagen så åkte jag till Elins storasyster för att träffa Elin en snabbis. Gick sen till stan för att ta bussen till Jacob. Och eftersom jag är så klantig så hade jag kollat fel på bussen så det var 45 min till bussen skulle gå så då tog jag en promenad istället. Vi kollade lite film innan Mimmi och grabbarna kom sen spelade vi monopol hela kvällen. Och när om hade åkt hem kolla vi på lite film.

färdig

Är helt slut.
Igår fick jag och Elin för oss att vi skulle åka till Åre. Fick stressa sönder för att hinna med allt innan vi skulle åka. Vi åkte upp men Carl och hans 2 kompisar och det slutade med att vi var med dom. Blev lite dricka osv under kvällen. Så nu imorse när vi vaknade va vi så sjukt less så vi fick skjuts ner till torget där vi åt lunch på Max och sen efter d tog vi tåget hem. Nu ska jag kolla lite på film och sova.

madrass

Det blev en riktigt chill dag igår. Låg i sängen hela dagen innan jag tog mig upp, åt middag och åkte till Elin. Vi var ner och köpte lite mat och gott och la oss sen i soffan och kollade på film.
Så idag när vi vaknade tog vi en lång promenad med hundarna innan vi åkte till frösön. Jag gcik förbi hos Jacob och va med honom ett tag innan jag åkte hem och åt middag. Åkte sen hem till Elins mamma och kollade på så ska det låta och sen var vi ute och åkte madrass. Nu sitter vi i soffan och trycker i oss matta onyttigt och kollar på tv.

Knas

Ja vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vilken äcklig och underbar kväll det blev i bringåsen.
Knas knas knas, träffade massa gammla kompisar som jag dansa, prata och hade as roligt med. Sen blev det massa bråk med mina kära vänner jag kom dit med. Men nu är det mesta nog löst och vi går vidare härifrån.
Ligger fortfarande i sängen och orkar verkligen inte kliva upp. Tror jag ska ladda ner nån film och kolla på innan jag må kliva upp och duscha och äta. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Elin och Johanna. Annars blir jag nog liggandes här. Sängen är min bästa vän.

åhhhh!

Alltså lite less. Nu när jag och tjejerna skulle gå och äta lunch så skulle jag krypa el nått jävligt och hela byxan sprack. Visa typ puppan för hela skolan haha. SKIT LIV!
Igår var jag, Elin och Johanna hos elins mamm. Åt och lekte med valparna typ. Åkte sen hem till elin och sov där. Idag har jag varit ledig och inte gjort ett skit. Nu när Emma kommer hem ska vi gå på ica en sväng sen måste jag ner på stan och köpa nya äckliga byxor! :D