seg

Vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder på de jag köpte i stockholm men så blir det tyvärr inte. Är lat och har inte tid att ta massa bilder så kan ist skriva va jag köpte. Underkläder, linnen, shorts, tröja, nagellack. väska typ. 
Igår var jag iaf på skolan 1 timme. Känns så kul att kliva upp för att ha 1 lektion... Jag och Elin tog en preomenad hem till hennes storasyster och var där ett tag innan jag tog bussen hem. Sov resten av dagen och på kvällen åkte jag till Jacob. Kolla film, åkte lite bil och va på Max typ.
Så idag har jag varit på praktiken. Har varit ute och lekt massa. När jag slutade gick jag hem till Jacob och va med han lite innan jag skulle hem och äta middag. Nu ikväll var jag till torvalla en sväng men åkte hem tidigt för jag var så trött och seg. Nu har jag precis kollat klart på de nya avsnittet av The following så nu ska jag sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0