Helvete

När vi kom fram igår åkte vi till mosters mans jobb. Åt lunch där och åkte sen hem. Eftersom Jonna fortfarande var i skolan så gick jag och Enma ut på lite äventyr. Shoppade lite också när vi ändå hittade butikerna. När Jonna hade slutat åkte vi in till stan och fikade lite. Åkte sen hem och åt middag. Blev sen tidig läggdags för oss som klev upp så tidigt. Redan vid 12 vaknade jag första gången och fick springa till toan. Åkt på nån jävla magsjuka. Var vaken hela natten och sprang fram och tbx mellan toan och sängen. Så bra tajming nu när man är i Stockholm. Har medt legat framför tvn idag och bara tagit det lugnt. Kände mig dock piggare senare så vi åkte till stan och shoppade lite. Nu tänkte jag och Emma sova lite innan middagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0