Stugan

Torsdag.
Var ledig så var hemma och sov halva dagen. Senare var jag och Elin hem till hennes mamma. Elin fixade naglarna och sen åt vi middag. På kvällen var vi ut och åkte lite bil med Marcus. Vi var till torvalla en sväng och träffade Emma och Kim innan vi åkte hem. Jag gick till Jacob och kolla film och sov där.
Fredag.
Vaknade ganska sent och gick förbi på dagis och hämtade mina utekläder jag hade där och tog sen bussen till odensala. Var och kollade på amerikansk fotboll i öphallen med Emma, Kim och Teo. Storsjöskolan vann! Vid 4 kom pappa och hämtade mig, Emma, Kim, Elin och Greta. Började åka upp mot stugan och tog ett litet stopp i Strömsund där vi åt middag och handlade lite gott till kvällen. Vi kom fram runt 9 och då la vi oss i soffan och kolla på tv.
Lördag.
Klev upp tidigt och åkte iväg på skotrarna och fiska lite. Fick dock ingen fisk men de va skönt att va ute lite. Just nu ligger vi och kollar på film efter att ha tryckt i oss massa fika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0