Glasögon.

Hade sovmorgon till halv 10 idag. Riktigt skönt men kunde dock inte sova så länge som jag ville pga vibrerande mobil. Eftersom jag har haft on i huvet mest hela tiden sen förra måndagen så bokade mamma en tid hos optikern igår som jag var på idag efter skolan. Fick göra massa grejer och hon kom fram till att jag är översynt. Det betyder att det är bara att ta på brillorna så fort dom kommer. Suck! Är så fruktansvärt ful i brillor, använder inte ens solbrillor på sommaren. Efter jag kollade synen var jag och Emma på gymmet en sväng. Blev inte där så länge men körde iaf 110% på det vi gjorde. Efter middagen följde William med mig till myway för jag skulle prata lite med Martin. Blev där betydligt mkt längre än jag tänkt för Filippa och Sofie kom dit så blev fast där snackandes med dom. Har precis sätt första avsnittet av säsong 10 på Grey´s och ska nu kolla på andra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0