tråkig

Ni må ju tycka att jag är världens tråkigaste som aldrig skriver nånting. Vem vet jag kanske är super tråkig.
Har inte mått så bra i veckan så har inte haft någon ork. 
Fick huvudvärk i måndags och det har inte gått över än. Va hemma från skolan både tisdag och onsdag. 
På torsdan va jag på skolan en sväng men vid 1 kom morfar och hämta mig. Åkte hem och sov men inte fan blev det bättre för det. 
Mådde dock lite bättre på fredag, var på föreläsning på pc och efter det var jag, Emma och Julia och tränade. På kvällen blev det utgång med Elin, Johanna och Frida. Vi var hos Johanna. Satt mest och prata och spelade lite Wii. Dock så blev min huvudvärk bara värre så runt halv 12 gick jag hem till Jacob och sov. Sämre fredag. 
Så igår vaknade jag och åkte hem en sväng och sen tbx till Jacob. Vi kollade på Nya avsnittet av Vampire diaries. Hur glad som helst att säsong 5 äntligen har kommit! Efter det kollade vi på en film med resten av familjen. Kommer inte ihåg va filmen hette men den va lite konstig iaf. Och som vanligt somna jag tidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0