Hemma igen

Då var helgen nästan över och det blir skönt tycker jag. 
Har varit full fart hela helgen. Massa kaos i fredags som jag dock inte orkar ta upp här i bloggen.
Lördagen började helt åt helvete. Skulle börja jobba 6.30 och vaknade 6.24... Stressade på som en tog och hann till jobbet till 6.36. Bara för att jag är bäst ocg grejer. Strax före 11 träffade jag på Filippa och hon stod och kolla på medans jag jobbade fran till lunch. Då kom Emma så vi tre gick på oden och åt. Jag och Emma delade på en kebabpizza och fyfan vad gott. 
När jag slutade jobba åkte jag hem fort och packade innan vi for ner på tågststionen. Satt oss på tåget till duved runt halv 5. När vi kom fram stod Albin, Emil, Gustav och pappa och väntade på oss. dom hade bokat bord på en restaurang åt oss så jag, Emma och grabbarna gick och åt och satt sen och kolla på tv resten av kvällen.
Idag åkte vi ner till Åre och kikade lite på marknaden. Träffade Elise och va med henne hela dagen. Hittade absolut ingenting på marknaden. Det var inte riktigt min grej kanske. Kollade dock på en ny jacka som jag är lite sugen på att köpa. En vit eller rosa peak jacka. Lie tunnare än den svarta jag köpte förra året. Men får se hur jag gör med det. Nu ska jag åka till jacob och blir nog sovandes där inatt. Mysigt! Inte träffat han på några dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0