träning

Vilken jävla träningsdag det här blev.
Klev upp halv 8 imorse och åte till gymmet. Började skolan kl 10. Gjorde inget speciellt som vanligt typ. När vi slutade åkte jag hem och fick lite plugg gjort. Efter middagen var jag och Micke ut oc körde för första gången tillsammans. Och självklart gick det hur bra som helst. När vi hade kört ett tag så åkte vi till stan där jag och Emma mötte upp Julia innan vi tre gick till gymmet. Träffade Viktoria på gymmet så tränade med henne. Hon är ju betydligt mer tränad än mig så hon körde skiten ur mig, lika bra kanske. När vi hade tränat tog vi bussen till odensala. Jag och Emma gick till Fanny och solade 50 minuter och nu är jag äntligen hemma. Är helt slut så ska lägga mig och sova. Ska försöka ta mig upp imorn och träna innan skolan. Dags att va hurtig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0