duktig tjej

Idag var jag duktig och orkade kliva upp och ta mig till skolan. Var riktigt roligt att träffa Erica och Silvija. Känns som det var hur längesen som helst sen jag träffade dom. Efter skolan gick jag hem till Elin och kollade på tv och hade det mysigt med hundarna medans jag väntade på att hon skulle sluta. När hon kom hem gjorde vi lite glögg och mackor. Satt oss sen i soffan och kollade på tv och hade det mysigt. Senare kom mamma och hämtade mig. Efter middagen la jag och Emma oss i soffan och kollade på Pistvakt, Emil i lönneberga och Glee. Emma bakade kladdkaka så det blev lite mysfika. Och nu är jag så sjukt trött så jag ska sova. GODNATT.
 
Is connecting with someone really
this complicated or is it simple and
we just make it worse? P.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0