helgen

Tänkte försöka skriva lite kort om vad jag gjort i helgen.
 
Fredag.
Var på skolan och slutade runt halv 12. Gick en sväng med William på stan efteråt. På kvällen var jag med Elin, Johannna och Frida hemma hos Elin. Senare på kvällen drog vi på fest vid ishallen typ. Träffade typ Carro, Mattias, Fred, Henke och massa skumt folk. Drog sen till stan och åt och sen gick jag och Elin hem till henne och sov.
 
Lördag.
På morgon när vi vaknade kollade vi på julkalendern. Vid 11 kom pappa och hämtade oss för jag skulle spela match. Vi förlorade mot Umeå med typ 5 mål. Segt. På kvällen var jag och Elin med William. Va så sjukt trött så drog hem tidigt och sov.
 
Söndag.
Vaknade ganska tidigt så la mig i soffan och kollade på Harry Potter. Efter att jag hade fixat mig osv så drog jag till Wille och kollade på tv med han och hans mamma hela dagen. Nu ikväll har jag, Wille, Mange, Matte och Oskar varit i torvallabacken och åkt madrass. Sjukt roligt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0