Lil Wayne

Idag köpte jag och Wille biljetter till Lil Wayne 15 mars! Det känns helt sjukt. Har för mig att i september förra året när jag och Wille var tillsammans pratade vi om att om han nångång kom till Sverige så skulle vi kolla på honom. Och idag 1 år och 3 månader senare så har vi köpt biljetter. Är så sjukt glad och jag längtar så sjukt mycket tills det är mars! 
Idag så tog jag sovmorgon till klockan 10 för då hade jag, pappa och mamma möte med lärare osv om hur jag ska göra med skolan. Alternativen är antingen att hoppa av och söka jobb eller ha kvar dom ämnena jag vill och ha praktik några dagar i veckan. Det är inte så lätt att välja men om jag hittar ett jobb under jullovet så hoppar jag nog av. Kul att tjäna pengar ist ;p Efter mötet hade vi bara vanliga lektioner och fick sluta typ 1 timme tidigare. Efter skolan har jag bara varit barnvakt åt Ida. Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
ida

hämnd kommer , mowhahaha <3

2012-12-14 @ 20:34:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0