lol.

Idag klev jag upp tidigt och åkte till pc vid 9 för att gå på en programdag. Jag och Elin var där tillsammans och kikade lite på Hälsa & Kroppsvård. Vi fick kolla på när dom gjorde manikyr och hårstyling. Fick massera varandra också. Vi fick sluta vid kl 1 så det blev en kort skoldag. Alexander kom och hämtade oss och när vi kom hem till Elin kollade vi på tv ett tag innan jag gick ner och mötte Emma på stan. Vi gick och kikade lite innan vi tog bussen till våran kusin. Vi kollade om hon hade nått fint att låna ut som vi kan ha på oss på julafton och åt där. Riktigt mysigt. Nu ikv har jag inte gjort nånting och jag ska snart lägg mig eftersom jag ska upp imorgon och jobba.
 
You didn't love her. You just didn't want to be alone.
Or maybe, maybe she was just good for your ego.
Or, os maybe she made you feel better about your miscrable life,
but you didn't love her. Because you don't destroy people you love. G.A
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0