Mariell.

hoho!!!
Det blev ingen skola för mig igår. Men eftersom att jag är så hurtig av mig så klev jag upp kvart i 8 och drog till gymmet 2,5 timme. När jag hade tränat klart gick jag hem och duschate och åt. Klockan 1 följde jag med mormor och morfar till jamtli. Hur mysigt som helst var det. Kollade på massa saker och fikade. När jag kom hem från det fixade jag mig för kvällen och drog sen till Elin. Började kvällen ganska lugnt med Elin, Johanna, Emma och Jennifer innan vi drog till torvalla på fest med massa underbara! Senare på kvällen åkte vi tbx till Elin och gick ner på donken och käka lite. Alla drog hem så träffade Kristoffer och sen åkte vi hem.
Fick ett trevligt samtal tidigare idag från Mariell och vi bestämde oss för att ta en sväng på stan så ska fixa mig och åka hem till henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0