ojoj.

Har fan inte orkat blogga alls dom här dagarna men får väl berätta lite nudå.
 
På julafton vaknade jag och Emma hos pappa och åt lunch där innan vi åkte hem till mamma. Fixade oss och åkte sen till Patrik min lillasysters pappa och fikade, kollade på Kalle och öppnade lite julklappar. Efter vi hade varit där åkte vi till mormor och morfar där hela tjocka släkten var. Det blev middag, en brand , jultomte och mass annat där. Senare på kvällen var jag med William, Mange och Jens.
 
I tisdags var jag och familjen på middag hos mammas bästa kompis som varje år. Var inte där så länge för jag åkte iväg till Elin och drack lite med henne. Vi var nere på stan och träffade lite kompisar och åt. 
 
Igår var jag på stan med Emma Kim och Teo medans jag väntade på Mariell. Var där 1 timme kanske sen åkte jag hem och sov. På kvällen var vi i torvalla hos Kim och kollade på film.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0