skola.

Var ute ganska sent igår så orkade inte blogg när jag kom hem.
Jag var hemma från skolan även igår. Sov as länge och sen låg jag bara och kollade på Pretty little liars. Har hunnit kollat klart på hela säsong 1. Efter middagen åkte jag till torvalla och va med Emma och hennes kompisar. Vi spelade kort och lyssnade på musik typ. Vid 9 åkte vi hem och kollade på handbolls EM. Sverige mot Danmark, det blev 27-26. En riktigt spännande match. När matchen var slut kom Mange, Wille, Erik och Lukas och hämtade mig med bilen så vi var ute och åkte ett tag. När jag kom hem somnade jag direkt. Nu ska jag kliva upp och fixa mig eftersom jag ska på skolan idag....
 
Let's play truth or dare,
or maybe just dare because
nobody knows how to tell
the truth anymore. B.D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0