söndag.

Älskar söndagar när man inte behöver göra nånting alls. 
Igår vaknade jag tidigt och hann kolla på julkalendern. Efter det fixade jag mig och åkte ner på stan och åt lunch tillsammans med Emma, mamma och Micke. Efter det gick jag och Emma en sväng på stan och sen till make up store för att Emma skulle bli sminkad. Hon blev hur fin som hellst. När hon var klar sprang hon iväg på dans och jag åkte hem till pappa. Vi la oss i soffan och kollade på Fullt hus 1 och 2. Efter middagen åkte jag till Elin. Senare på kvällen åkte vi till torvalla och umgicks med massa roliga kompisar. När alla drog hem så åkte jag lite bil med William och Magnus så det blev så att jag sov hos Wille. Så idag har vi och Nova kollat på Johan Falk, Prison break och ätit massa gott. Senare ikväll ska jag och kolla på Emmas dans men just nu ska jag kolla på nån film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0