3 snygga.

Jag var så sjukt trött imorse så tog lite sovmorgon till halv 10. Skolan var dock ganska okej idag och vi fick sluta runt 1. Tog bussen hem och hämtade mina handbollskläder och åkte sen tillbaka till stan för att kika efter lite grejer med Elin. Slutade med att vi blev less och gick och köpte massa gott och gick hem till henne och tjocka oss. Åt middag hemma hos pappa innan handbollsmatchen. Vi spelade mot killarna och jag tycker att det gick riktigt bra faktiskt. Fick inte spela hela matchen pga hjärtat men det var väl lika bra. När jag kom hem hade jag, Emma, mamma och Micke as roligt. Satt och hade det mysigt och massa framför tvn. Nu ska jag kolla på gossip girl och sova. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0