Åh döda mig. Tror aldrig jag varit såhär seg och trött förut. 
Gårdagen var självklart super mysig. Roligt när man får lite tid med lillasyster. Självklart roligt med Kim och Teo också. Vi var väl framme i Sunsvall vid 2 så då drog vi en lunch på donken innan vi börja shoppa. Dock blev det inte så mkt köpt, hittade typ inget vi ville ha men det blev nån tröja och en klocka. Efter att vi tryckt en pizza till middag så drog vi till E.ON arena och och kollade på Brynäs-Timrå. En riktigt värdelös match men jaja. Bussresan hem gick ganska snabbt med tanke på att jag och Simon somna efter att ha stått ut me allt jävla skrik från bönderna från Lit...Så när vi kom hem drog vi till Kim och sov där. Nu idag så har jag suttit med pappa på den här körtillstånds grejen i 3 timmar så är så sjukt trött. Efter vi var klar med det kl 12 gick vi med Emma och Kim på eastern och käka. Men nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0