...

Har visst glömt bort det här lite.
Det blev en super mysig lördag tillslut. Efter en god middag tog jag, Emma och Kim en promenad till Ica och köpte massa frukt och glass. När vi kom hem gjorde vi en sjukt god fruktsallad och kollade på några avsnitt av One tree hill. Kunde inte sova så låg och kollade på film till 2 och då kom Jacob förbi och sov här. Under dagen i söndags hade jag absolut ingenting att göra så låg i sängen halva dan och sen blev det lite städning. På kvällen tog jag bussen ner till stan för att vara med Elin. Vi gick och solade och efter det köpte vi godis, chips och dricka på ica. Vi gick också förbi på donken och köpte med oss mat hem. Under kvällen kollade vi på 4 filmer och fick sällskap av Igor. Vid kl 4 gick han hem så då hoppade jag och Elin ner i sängen. Vi vaknade vid 12 i måndags och tog en långpromenad med hundarna. Under dagen hann vi med solning, en sväng på stan, färga mitt hår och lite mys framför några filmer.
Nu ska jag kliva upp och fixa mig och gå på skolan...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0