Godnatt

Gårdagen blev väldigt lyckad. Började kvällen tillsammans med roligt folk hos Jessica innan jag och Elin drog vidare till körfältet med Fred och Henke. Senare tog vi en promenad ner på stan där vi träffade Johanna och Frida. Efter att vi ätit lite på donken fick vi skjuts hem till Johanna där vi drog till med en liten efterfest med ett gäng grabbar. Vid halv 5 gick jag och mötte Jacob och vi gick hem till honom och sov. Idag vaknade jag runt 3 och tog bussen hem nån timme senare för att äta. Efter middagen åkte jag, Emma, Kim och Teo ner på stan för att gå på bio. Vi såg på skyfall och den var faktiskt ganska bra. Bion slutade vid 12 så vi åkte hem direkt för alla va så trött. Har nyss kollat på två avsnitt av One tree hill och nu ska jag sova. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0