helgen

Har försökt att blogga via mobilen under helgen men det har varit nått knas så det ha rinte gått -.- Så därför blir det ett lite längre inlägg om hela helgen nu istället! 
 
Fredag
Vi åkte ner till Gäddede från stugan för att gå på begravning klockan 11. Det var första begravningen jag har varit på och riktigt fint måste jag säga att det var. Det var min farmors mamma som hade dött. Efter begravningen åt vi middag och fikade innan vi satt oss i bilen hem. När jag kom hem fixade jag mig lite snabbt och tog sen bussen ner till Elin. Hade lite förfest där tillsammans med henne Joanna Fred Kevin och Henke innan vi åkte till hem till Jessica i torvalla. Vi var där typ 2 timmar innan vi åkte ner på stan. Var ett tag med Johanna innan Kristoffer hämtade upp mig och vi åkte runt och körde folk typ :p Träffade Jacob senare och följde med honom hem och sov där. 
 
 Lördag
Var riktigt sliten efter kvällen så det fick bli en lugn lördag. På kvällen gick jag, Elin och Alexander ner på Eastern och åt. Det var hur gott som helst och jag tror vi alla tre åt mer än vad i egentligen orkade. Efter en trevlig middag gick vi och köpte lite godis och dricka innan vi gick hem till dom igen. Blev 2 filmer och lite mys med hundarna innan jag åkte hem och la mig.
 
Söndag
Vaknade runt 10 så jag klev upp och tog en dusch och åt en riktigt god frukost. Vid 12 tog jag bussen till Jacob och la mig och sov där nån timme haha. Klockan 5 åkte jag och Elin hem till mig för att äta middag tillsammans med min familj. Vi satt och prata med mamma och Micke hur länge som helst och hade det super mysigt. Senare tog vi bussen hem till Elin. Vi tog oss en lite promenad med hundarna och sen gick vi ner på stan och sola. Vi har bestämt oss för att bli bruna och fina men vi får se hur det går! När vi hade solat klart gick vi på hemköp och handla lite frukt och gick sne hem och kollade på tv. Just nu ligger jag hemma i sängen och ska kolla lite på gossip girl. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0