lillasyster

Det här blev en underbar dag måste jag säga! 
Jag var iväg och tränade 2 timmar innan Ida slutade skolan. Hon kom till mig vid kl 2 och då gick vi till mormor och morfar och fikade tillsammans. När vi var där fick vi för oss att börja sminka oss så jag sminkade Ida och hon blev ju riktigt snygg HAHA! Vi gick hem till henne senare och då la vi oss i soffan och kollade på top model innan vi skulle äta. Efter en mysig middag så spelade vi tjuv & polis ett tag. Det sög och blev skit tråkigt så vi bakade istället. Idag fick det bli pepparkakor. Vi hade det super rolig. Lyssnade på julmusik och sjöng. Ida visade även några danssteg under tiden. Talang haha. Tillslut blev det fika och jag började dra mig hemåt. Kollade på Criminal minds med mamma och nu ska jag sova. Tänkte faktiskt gå på skolan imorn så..


Kommentarer
idaa

älskar dej syster, var du tvungen och lägga upp bilden när jag dansade?.. :)<3

Svar: men självklart! <3
hannagoden.blogg.se

2012-11-30 @ 14:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0