trött

Varför ska solan vara så jävla tråkig? Varför valde jag just handel? Tror det var det största misstaget jag gjort alltså. Jag har funderat ett tag nu på att kanske hoppa av skolan efter jul och gå en ny linje nästa år. Känner att det kan bli super jobbig med tanke på att man måste gå med dom som är ett år yngre men jag gör hellre det på en rolig linje än att lida på handel i 3 år. Menmen vi får se hur det blir tillslut. Tog mig iallafall till skolan idag och hade svenska och matte. Orkade dock inte med handelslektionen på eftermiddagen så jag gick hem till Elin istället. Vi och Alexader tog en promenad med hundarna, åt och solade. När vi hade solat klart satt jag mig på bussen mot odensala och drog på gymmet. Fick bli ett kortare pass eftersom mitt hjärta har börjat strula igen så jag tar det lite lugnt nu ett tag. Var helt slut när jag kom hem så tog en dusch, åt lite mat och sov 1 timme. Efter det drog jag till William och kollade på film och umgicks lite. Men nu ska jag lägga mig. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0