Fin väder

Godmorgon!
Va så sjukt trött igår så somnade medan jag och Petro kolla på film så det va därför jag inte skrev nått igår. Iallafall så va jag hos Jacob till typ 3 igår. Åkte sen hem och duscha osv innan Petro kom. Vi gick på Ica en snabbis och köpte godis innan vi gick hem till Jesper och va med han och Simon. Vi kollade på film en stund och efter det gick vi på gården men allt sög så jag och Petro åkte hem till henne och laddade ner The ring 1 och 2. Sjukt äckliga filmer dock kollade vi inte klart på 2an för båda somnade typ. Idag ska vi göra nått super kul men vi vet inte vad än.. Det är typ sjukt fint väder så kanske ska passa på att vara ute lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0