happyface

Vilket jävla humör jag varit på idag! Har inte varit såhär glad på länge. Undra
vad d kan bero på då :o Har iallafall haft en sjukt rolig dag på skolan
tillsammans med Erica, Silvija och Petter. Skönare människor får man ju leta
efter. Efter skolan tog jag mig till gymmet och tränade i 1,5 timme innan jag
fortsatte hemåt. Eftersom jag och Elin äntligen har betämt oss för vad vi ska
klä ut oss till i helgen så har jag haft fullt upp ikväll med att testa kläder och
annatså jag glömde helt bort att plugga. Inte bra med tanke på att jag har två
prov imorgon och ett på fredag. Så nu hade jag tänkt att läsa lite matte och göra
nått att fika innan grey´s anatomy börjar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0