Hoho

Hoho!
Idag bestämde jag mig för att börja blogga igen. Eller åtminstånde försöka!
Det har ju liksom inte varit mig grej tidigare. Menmen, just nu sitter jag med
en kopp te i sängen och hade tänkt att kolla på ett avsnitt Gossip girl innan
jag ska lägga mig. Det blev en lång skoldag idag men när jag slutade
träffades jag och Elin nere på stan för att kika efter lite förslag på vad vi kan
klä ut oss till i helgen. Vi har kom på två superbra förslag men vi kan inte
riktigt bestämma vilket av dom. Kommer förmodligen bilder framöver vad vi
valde ;) Och nu ikväll blev det ett hårt pass på gymmet, gick/sprang i 80
minuter och sen körde jag 40 minuter på crosstrainern. Känns så bra efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0