WoopWoop

Woop woop! Vilken härlig helg det har varit! I fredags var jag och Elin utklädd
till typ änglar? Super snygga tycker jag faktiskt att vi va! Vi drog hem till
Johanna på frösön och började dricka lite med tjejerna. Senare på kvällen kom
det mer folk och festen drog igång! Jag och Elin tog en svän bort till
frösösportstuga för att träffa lite kompisar innan vi skulle hem. I lördags vaknade
vi hemma hos Elin och var helt förstörda haha. Men det var ju bara att bita ihop
ta en dusch och starta om på nytt! Även i lördags drog vi hem till Johanna men 
nu som tjuvar och med nytt sällskap. Thea och Michela kom hem från
Piteå och Sundsvall så dom följde med oss ut. Super roligt att få träffa dom igen nu
när dom har flyttat. Vi va hos Johanna hela kvällen hade super mysigt och satt
och drack och spela massa spel. Runt kl 3 åkte jag till jacob.Nu idag har jag gjort
absolut ingenting. Har nyss kollat påfotbollen med mamma och micke och nu vill
jag bara ha middag. Och nu ikväll blirdet lugnt med massa gossip girl.
 


Kommentarer
silvija

snyggo!<3

2012-10-28 @ 22:23:03
URL: http://www.liviiy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0