woop woop

Har inte haft tid eller lust att blogg nu senaste tiden. Men nu kör jag igång igen. Jag hoppas att Elin och Frida blir glada iaf som dom gnällt ;)
Igår startade jag dagen med gymmet klockan 8 och efter det en lång promenad hem innan jag skulle på skolan. Hade en matte lektion och efter det så sprang jag hem. Efter middagen åkte jag, Emma och Cornelia till torvalla. Vi 3 satt och spelade kort på gården fram tills fotbollen började. Jag, Mange, Kevin, Josef, John och Simon var hemma hos Tobbe under första halvlek. I pausen gick vi hem til Kim och kollade resten av matchen med gänget som var där. Eftersom matchen slutade så sent så sov jag över hos Kim. 
Idag klev jag upp 5.50 och tog då bussen hem till odensala. Har hunnit med en god frukost och ett avsnitt av The vampire siaries. Ska på skolan nu på morgon och göra ett prov och sen blir det praktik. 
 


Kommentarer
frida!

dutti du hanna! <3

2013-04-25 @ 18:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0