chirre

En super bra start på en ny vecka! Började skolan kl 10 och slutade kl 12. Var dock kvar på skolan till kl 3 med Rebecca. Deras klass hade samtal och hon var sist så vi blev där ett ganska bra tag med inte gjorde det oss nånting! När vi var klara gick vi ner på thörners och tog en fika. Super mysigt! Åkte sen hem, kollade lite greys och åt middag innan jag drog upp till torvalla. Träffade grabbarna på mimer där vi spelade lite fotboll innan jag drog till Rebecca för idolmys. Rebecca hade köpt chips, dipp och dricka. Min ängel! Gott gott gott och kladd kladd kladd! Tog bussen hem strax efter idol och nu sitter jag här i soffan med familjen och kollar på en dokumenter om en tjej med 90% brännskador. Det blir snart läggdags för jag ska upp tidigt imorgon och träna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0