Helg

Godmorgon! Råkade visst somna igår när jag och Jacob kollade film så det är anledningen till att jag inte skrev nått igår.
Började 8 och gick till 4 så det blev en riktigt lång dag. Jag och Elin unnade oss en riktigt god lunch på Kina. Efter skolan åkte jag direkt till Jacob. Vi var på affären och handla sen kollade jag på när han gjorde middag. Duktig kille! Blev sen en film tillsammans med familjen. Kollade på nån äcklig som hette typ 11-11-11.
Efter det verkar det som att jag slockna! Har lång helg, är ledig idag och på måndag så det känns super skönt!
Ska försöka få me mig Jacob ner på stan eller kanske på gymmet senare men nu ska jag lägga mig och läsa lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0