VO13b

Då var andra skoldagen avklarad! Det har gått riktigt bra och jag tror vi har fått en bra klass. Klassen blev uppdelade i två så jag och Elin hamnade i ena och Rebecca i andra men förhopningsvis så kommer hon att kunna byta till våran. Tror att det här kommer kunna bli tre super bra år! Har aldrig varit såhär taggad och motiverad förut. Under dom här första dagarna har det varit mycket prat, fyllt i massa papper och lite "lära känna"-lekar. Idag fick vi sluta tidigt så var ner på stan en snabbis med rebecca innan bussen kom och fick med mig en ny jacka hem. När jag kom hem la jag mig här i sängen och har nu kollat 2 avsnitt av Greys och kollat på massa kläder jag vill köpa. Men ska försöka att inte göra av med lönen första dagen iaf. Nu ska jag ta mig en dusch och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0