Dag 7

Dag 7 - Mitt bästa förhållande.
 
Jag tycker själv att jag bara haft ett seriöst förhållande. Tycker inte 1 månad hit el dit räknas. 
Jag och William blev tillsammans den 13 oktober 2009. Jag gick i 7an och han i 9an. Vi lärde känna varanadra genom kompisar. Jag gjorde slut med honom den 13 mars 2012 tror jag. Det vär väl mest för att vi bråkade mycket och gjorde nästan aldrig nått tillsammans. Men under tiden vi var tillsammans hade vi det både jättebra och mindre bra. Vi hann göra mycket tillsammans. Vi var i Miami tillsammans. Varje sommar åkte vi till sundsvall på golftävling. Festade mkt. Spelade mkt golf tillsammans. Osv osv. Men saker håller inte jämt så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0