Dag 8

Dag 8 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
 
Kan berätta några saker som jag gärna skulle uppleva igen. Jag vill åka till Miami igen med Williams familj. Jag vill göra om dom två klassresorna jag varit på ( Åre och Göteborg. ) Jag skulle vilja gå i samma klass som dom jag gick med på lillsjöskolan. Och såhär kan jag jag hålla på i timmar.
 
Men det absolut bästa ögonblicket i mitt liv är där vi vann DM i handboll 2008. Vi var i Kramfors hela dagen och spelade flera matcher. Vi mötte Härnösand i finalen som vi alltid har förlorat mot tidigare, ganska stort också. Under matchen så ledde vi / låg under med 2 bollar hit och dit men i slutet av matchen tog dom ut sin målvakt och spelade med en utespelare extra men det slutade med att vi tog bollen av dom varje gång dom hade anfall och gjorde så många mål så vi vann med 2-3 bollar. Tror alldrig vi har spelat så bra och haft så kul tillsammans tidigare.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0