festligheter

Torsdag -  var ledig men klockan 10 var jag och Pernilla till frösön och kollade på ett dagis där jag ska ha min praktik. Åkte sen hem till Elin och sov en sväng innan hon hade lunch. Följde sen med henne på skolan och kollade på nån föreläsning. Efter middagen var vi till William och kollade film , åt chips och rökte vattenpipa.
 
Fredag - Var på skolan och var sen med Elin. På kvällen åkte vi till Johanna och åt middag och hade lite fest. Dum som vi är så tog jag och Elin en promenad till stan i 20 minus till stan klockan 2 för att vi va hungriga. Träffade lite kompisar och Elin drog hem medans jag träffade Jacob osv och drog på efterfest med dom. 
 
Lördag - Vaknade vid 2-3. Så sjukt skönt att sova! Sen kom pappa och hämtade mig så vi åkte hem. Tog en dusch, åt mat och la mig och kollade på film resten av kvällen
 
Söndag -  Satt mig i bilen tillsammans med Petro, Jossan, Anna och Jessika vid klockan 9 mot Umeå. Åka bil är bland det värstra jag vet så försökte sova mig igenom hela resan. Kom fram strax innan 3 och halv 4 spelade vi match. Vi förlorade men skitsamma. När vi åkte hem tog vi ett stopp på Max för att äta mat och sen somnade jag och sov tills vi kom hem.
 
Måndag - Fick skjuts av pappa till frösön för att köra igång med min praktik. Har haft en helt underbar dag tillsammans med alla härliga barn. Har lekt,läst bok, bakat, haft massage, åkt madrass och massa annat roligt. Längtar redan tills på onsdag när jag ska dit igen. Ska väl snart äta middag och sen ikväll ska jag nog ägna lite tid åt att städa mitt rum och senare kolla på top model.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0