fint väder

Det var ganska sköt att vakna upp imorse och veta att man hade en held dag på dagis framför sig istället för att gå på skolan. Det var hur skönt väder som helst hela dagen och efter frukost tog jag och 2 av barnen en lång promenad ut i skogen ända fram till lunch. Sen såg dagen ut som vanligt. Var ute och lekte i snön och tiden bara flög förbi. När jag slutade åkte jag direkt hem och åt middag och åkte sen till Elin. Det var kul att träffa henne efter en tom helg utan henne. Gjorde typ inget speciellt förutom att vi kollade på Top model. Imorn är det skola och det känns som att jag inte varit där på flera veckor. Får ta och pita ihop den här veckan för nästa vecka är det ju lov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0