förkyld

Hann med massa rolig igår kväll. Var i torvalla med Emma osv osv. Spelade kort, fotboll och hade snöbollskrig. Tog sen bussen till Elins mamma. Kollade på Maria & Mindy och lekte med valparna. Strax innan 11 gick jag till Jacob, lyssna på musik, sov lite och kollade film typ. 
Idag var jag på dagis igen. Tror alla barn börjar smitta mig med sin förkyldning. Har nyst 1000 gånger idag och det kan inte sluta klia i näsan och halsen. Orkar verkligen inte bli sjuk igen. Efter att jag hade slutat gick jag hem till Jacob och var med honom ett tag innan jag tog bussen hem. Efter middagen åkte jag och Emma till torvalla. Dansade lite och så men vi var trött och orkade inte va kvar så länge så vi åkte hem och la oss i soffan istället. Nu ska jag ladda ner nya avsnittet på Pritty little liars och kolla på det innan jag ska sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0