Grattis!

Känner mig så pigg och glad! Det är så sjukt roligt att praktisera på dagis! Mår så bra efter att jag varit där. Barnen är så himla gulliga och snälla. Skulle kunna jobba med barn resten av livet om jag ska må såhär bra jämt. Efter praktiken idag åkte jag hem till lillasyster Emma som fyller 15 idag. Grattis stor tjejen! Efter middagen blev det lite fika så mormor, morfar, moster och en av kusinerna kom hit. Även jag fick en present av moster, ett present kort på makeup store, toppen. När dom hade åkt hem så var jag och Elin ut och åkte lite bil med Marcus och Andreas. Nu ligger jag hemma i sängen och ska försöka kämpa mig igenom hela High school musical 3 innan jag somnar. Godnatt.


Kommentarer
Lillsyrran

Jag älskar dig mer än du tror! Du är världens bästa syster! <3

2013-02-13 @ 22:54:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0