helgen

Hoppsan har inte blivit mkt bloggande nu i helgen. Har haft fullt upp hela tiden typ :p
Fredag: Var hemma från skolan eftersom jag va döttssjuk typ. Önskade att jag va död typ. Klockan 3 åkte jag och Emma ner på stan för att jag skulle på sminkning. Blev riktigt fin så sköpte smink för över 1000 kr ;p När jag va klar så träffade vi Elin på stan och åkte sen hem till mig. runt halv 7 kom Saga, Johanna och Jessica så vi åt middag tillsammans. Senare gick vi hem till Wille på lite festligheter. 
Lördag: Vaknade sent och tog en buss hem till Jacob. Var med honom till typ 7 sen åkte jag hem. Fick äta och fixa mig lite fort för att Elin skulle komma till mig. Vi gick sen hem till Niklas och var med han, Wille, Matte och Tobbe. Senare drog jag Elin, Wille och Matte ut med bilden i några timmar. Var ute till kl 3 och då körde dom oss till stan. Elin gick hem och jag drog på efterfest me Jacob och massa. Vi somnade vid 8 och vaknade runt 10 hos en kompis. Åkte sen till Jacob och sov resten av söndagen. 
Så idag är jag hemma från skolan eftersom jag fortfarande inte är frisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0