Seg, trött och slö

Blev ute sent igår så hann inte blogga. Mådde inge bra på morgonen så blev hemma dagis. Låg och kollade på Awkward hela dagen. Mådde bättre på kvällen så var ut med Elin. Vi var på körfältet hos Jakob med Marcus och Johanna. Åkte sen lite bil tillsammans med 2 av Elins killkompisar. När vi lämnade av Jphanna på frösön så tyckte jag att det va lika bra att jag också hoppade av där så jag gick hem till Jacob och sov hos honom.
Och idag var jag så sjukt seg och hade ont i halsen så orkade inte gå på skolan. Åkte hem från Jacob och la mig i soffan och kollade på film hela dagen. Efter middagen åkte jag och Emma till torvalla och va me Kim och Teo. Spelade lite kort, pratade och va med på en musik tävling på gårn. Hoppas vi vinner! Elin har åkt till Mora och lämnat mig hemma själv den här helgen så vi får se vad jag hittar på för roligt utan henne. Tror nästan att det är första helgen vi är ifrån varan sen vi lärde känna varan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0