tisdag.

Blev en riktigt mysig dag idag. Var på möte med 2 lärare och vi kom fram till att jag ska byta praktikplats. Blir förmodligen ett dagis på frösön. Det kommer bli hur kul som helst med tanke på att jag älskar barn! Efter skolan följde jag med Elin ner på stan och hjälpte henne att hitta massa fint! Hon köpte otroligt fina tröjor och lite smycken. Vi tog senare en buss hem till hennes mamma och åt middag och hade en mysig kväll där med dom. Fick träffa hundvalparna för första gången och dom är ju hur söta som helst! Önskar att jag fick ta med en hem. Vi åkte sen hem till Elin och kollade på tv och lite film. Nu ska jag sova eftersom d är äcklig skola imorn :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0