vinst

Igår spelade jag nog min absolut sista handbollsmatch. Var helt säker på att vi skulle förlora mot Härnösand men vi vann med 22-19. Så sjukt härligt att avsluta säsongen med en vinst. Hade själv lite otur under matchen och gjortde några mål dock med övertramp så inget gilldes. Annars är jag nöjd med matchen. På kvällen var jag, Emma och Kim till Teo och spelade lite kort och lyssnade på musik innan vi drog ner på stan för att kolla på bio. Vi kollade på Beautiful Creatures, sjukt bra film. vid halv 12 när filmen var klar åkte jag hem till Jacob och va med honom. 
Idag har jag inte gjort nånting, vi sov till typ kl 2 och då tog jag bussen hem till mamma. Har städat rummet som en tok så nu är det hur fint som helst. Senare ska jag ta bussen hem till pappa.


Kommentarer
Anonym

Tycker att du skriver om den där Jacob hela tiden. Vem är han och är det din pojkvän?

2013-02-24 @ 21:52:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0