wiiiie

Hade en super mysig kväll igår med Emma, Kim och Teo. Vi var hemma hos Teo och kollade film och åt massa gott. Jag och Emma tog sen bussen hem så vi hann kolla på top model. När vi hade kollat klart kom Jacob och hämta mig. Vi åkte hem till han och kolla på nån dålig serie han kollar på! Gick senare hem till Elins mamma och träffade Elin. Vid halv 1 blev jag trött så gick tbx till Jacob :p
Nu idag hade jag lektion i 30 min sen skulle min klass på annat så hade ingenting att göra. Då gick jag hem till Elin och la mig i soffan och kolla på Awkward. Så glad att jag hittat en ny serie att kolla på :D Håller på att laddar ner första säsongen nu så jag kan nörda resten av dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0