Dag 1

Dag 1 - Bild när jag va liten & nu & fakta om mig.
 
Jag heter Hanna Godén. Jag är 17 år om exakt 1 vecka och jag är 158 cm lång. Jag bor i en liten stad som heter Östersund. Bor i odensala tillsammans med mamma, hennes man och mina 3 systrar. Bor även på körfältet med min pappa och 1 av mina systrar. Jag går (vinnar projektet) på wargentinskolan. På fritiden tränar jag och umgås med mina kompisar. Ja vad mer finns det att veta om mig? Singel och sökande? Hahah närrå men jah.
Ni kan ju kommentera om det är något jag missat ;p
 
 


Var ledig idag igen. Kunde tyvärr inte sova så klev upp tidigt och åkte och träna vid 11. Så nu ikväll var jag i torvalla med Emma, Kim och Teo. Var på gårn och spelade kort och innebandy. Jag och Emma spelade en bandymatch mot Kim och Bader och vi vann med 4-1! Så jävla bra! Nu ska jag sova för imorn är de skola igen. Godnatt


Kommentarer
din bästavän

vad fan var det som hände med den förra kommentaren? :0 eller ja början på en kommentar.. saksamma, eftersom jag tycker om dig så mycket och ibland inte kan vara med dig så tycker jag om att kolla på din blogg dagligen för att se vad du gör utan mig men det är så toksvårt när du aldrig lägger upp något.. det kräver jag ändring på!! hihi bara så att du vet så har jag ett stort sår i pannan och den får mig att få ångest så vi kanske inte kan skaka våra lurviga ikväll (fredag) om det inte är maskerad eller dylikt :) puss jag älskar dig

Svar: älskar dig!
hannagoden.blogg.se

2013-01-25 @ 12:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0