Dag 2

Dag 2 - Det här gör mig glad.
 
Ja vad gör mig glad?
Det finns väl egentligen hur mkt som helst som gör mig glad.
Mina vänner och familj gör mig alltid glad.
När jag får träffar min pappa efter 1,5 veckor gör mig glad.
Träning gör mig glad. Gymmet, handboll.
Kolla på gammla bilder gör mig glad.
Men det som alltid gör mig glad är Elin!

Hade tyvärr inte tid att skriva något igår. Var och tränade efter skolan i 2 timmar. Åkte hem och åt middag och sen åkte jag, Emma, Kim och Teo på badet. Vi hade as kul. Lekte och fjanta runt som små barn. Senare åkte jag till Jacob. Kollade lite film och åkte bil. 
 
Började min fredag med en mysig promenad med Rocky. Åkte sen på skolan och hade bara 1 lektion. Skönt. Och eftersom jag fått min lön idag så passade jag på att shoppa lite innan jag åkte hem. Köpte ett par nya jeans, ett par örhängen och hårfärg. Tokig som jag är så har jag färgat håret rött. Kanske det är så att jag och Pippi är släkt på nått sätt :o Bild kommer nån dag. Ikväll blir det väl Elin och Hanna-tid som alla andra fredagar! YOLO, hahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0