Dag 4

Dag 4 - Mina kompisar
 
Hahah jaha? Mina kompisar, ska jag skriva om dom alla eller? 
Kan väl säg att jag har ganska många kompisar. Vissa bra och vissa lite mindre bra. 
Dom kompisarna jag umgås med mest måste nog vara Elin, Johanna, Frida, Kim, Teo och Jacob kanske. Men för det mesta är jag bara med Elin. Vi gör allt ifrån festar,kollar film, lagar mat, går promenader till att göra absolut ingenting tillsammans. Men vad vi än gör så har vi alltid lika kul ihop. Jag är glad över dom vänner jag har. Vad mer kan jag säga?

Idag var jag ledig, lika skönt som vanligt. Var ner på stan vid 1 och fixade min praktikplats på kärnan. Kommer att jobba mellan 8-15 måndagar och onsdagar så nu är det slut på ledigheten... Efter att jag hade fixat det gick jag hem till Elin och la mig i soffan med henne och kollade på tv resten av dagen. Vid 5 åkte jag hem och åt och senare hade jag handbollsträning. Nu ska jag kolla på one tree hill sen sova. Godnatt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0