Dag 5

Dag 5 - En tv-serie jag älskar.
 
One tree hill måste ju vara världens bästa tv-serie! 
Jag älskar dom första säsongerna när Lucas och Peyton är med men dom 2 sista säsongerna tror jag att jag älskar lika mycket! Är så tok kär i Clay och Quinn! Vem skulle inte vilja ha ett förhållande som dom? Eller som Haley och Nathan? Och alla är ju så sjukt fina och allt är så sjukt bra. Finner inga ord.
 

Skola idag igen.. Kom dit 45 minuter för tidigt eftersom ingen berättat att resten av klassen skulle göra annat... Hade svenska och matte sen slutade jag. Var ner en snabbis på stan med Fred, Marwan och Rasmus för dom tjockisarna skulle köpa godis. Var sen iväg och tränade och nu ikväll har jag varit med Elin. Vi har kollat på film och druckit te. Nu är det bara 5 minuter kvar sen blir jag 17. Woop woop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0