grettt

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 17. Känns ganska värdelöst men aja ett år äldre iallafall.
Var på skolan 3 timmar igår och sen åkte jag hem , va med Wille ett tag och sen lagade jag och Emma middag tillsammans. Åkte till Elin efter middagen och var med henne, Johanna, Frida oxh Kajsa. Vi var i stan ett tag innan vi åkte på fest på frösön.Träffade massa nytt folk. Ingen kommentar på hur det va men. Åkte till stan senare så jag och Elin åt kebab med pappa. Var sen och drog runt på stan och träffa massa kompisar innan vi åkte hem. Tog senare en taxi med Mimmi till Jacob och sov där. 
Idag har jag sovit hela dagen. Vaknade runt 4. Vi gick en liten promenad och sen åkte jag hem. Ikväll har jag kollat på lite tv och en massa One tree hill. Är nästan klar med säsong 8 nu! Godnatt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0