grymt

Hoppsan. Har inte haft tid att blogg i helgen eftersom jag haft saker att göra hela tiden typ.
Var ut i fredags med Elin och Emma. Vi var först till Elins storasyster och sen var vi i torvalla med massa roligt folk och vi blev ute riktigt sent. Tror jag, Elin och Fred tog taxi hem vid halv 4 ;p 
I lördags klev jag och Elin upp tidigt eftersom att jag hade handbollsmatch mot sundsvall. Vi spelade så sjukt bra och vann med 24-10. Sen på kvällen var jag, Emma, Kim och Teo hem till Elin. Åt massa gott och kollade på skräckfilmer. 
Så idag kom pappa och Emma och hämtade mig hos Elin för vi skulle iväg och käka lunch tillsammans. Jag och Emma delade på en kebab och en pizza. SJUKT GOTT! Följde sen med Elin när hon skulle tatuera sig. Blev hur fint som helst. Nu ikväll har vi lagat mat och legat och latat oss framför tvn. Kan inte mer än säga att det var en helt perfekt helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0