Möte

Godmorgon på er!
Hade en sjukt bra dag igår! Började vid 9 och slutade halv 1. Jag gick en sväng på stan och testade lite kläder. Åkte sen och träna 2 timmar. När jag kom hem kollade jag på pretty little liars innan middagen och sen åkte jag till Elin. Vi kollade på nån film och när den var slut åkte vi och träna med Alexander. Vi svängde förbi på maxi på vägen hem och då träffade vi William, matte och Oskar så fick skjuts av dom hem.
Idag klev jag upp lite tidigare än vanligt och gjorde bananpannkakor och hallon till frukost! Sjukt gott. Är nu påväg till skolan för ett möta om hur jag kommer göra med skolan nu fram till sommarlovet. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0