nytt år och allt.

Ja då var det äntligen ett nytt år och jag hoppas verkligen att det kommer bli bättre än 2012.
Har blivit sämst på att blogga nu under tiden men det får ni stå ut med.
 
fredag.
I fredags jobbade jag till 4 och efter det drog jag till Elin. På kvällen åkte vi hem till Daniel för att fira att han fyllt 18. Var en ritkigt rolig kväll måste jag säga. 
 
lördag.
Gjorde ingenting på dagen men på kvällen gjorde jag, Emma, Elin, Kim och Teo tacos tillsammans och hade en super mysig kväll med Harry Potter, Shrek och Sagan om ringen.
 
söndag.
Jobbade och sen gjorde jag absolut ingenting.
 
måndag(nyår)
Började jobba klockan 7 och fick sluta runt 2. Skyndade mig hem och duschade och åkte sen hem till Elin och fixade mig. Vid 4 åkte vi på Elins mammas bröllop. Hur gulligt som helst. Vi åt middag där och åkte sen till Saga. Vi vad där ett tag men stack till stan på fest. Vid 12 var vi nere i badhusparken och träffade massa folk osv. Drog sen tbc till festen sen åkte vi hem...
 
tisdag.
Har sovit hela dagen. Nu ska jag kolla på Oth hela kvällen tills jag somnar.
 
Lite bilder från lovet typ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0